понедельник, 27 апреля 2020 г.

Дистанційний тиждень 29.04.2020


Розробити власні ігри  з дітьми в приміщеннях.

Відповіді залишаємо в коментарях.

Бажаю успіхів!!!!

8 комментариев:

  1. Оленятко

    Цікава гра у слова

    Перед початком гри учасники повинні обговорити й вибрати категорію слів, що будуть використовувати, наприклад, міста світу.
    Усі діти сідають на підлогу в коло.
    Один з учасників починає гру, кажучи слово «оленятко».
    Наступний гравець повинен буде придумати місто, яке починається з останньої букви попереднього слова, у даному випадку це «о». Гравець називає місто на букву «о», наприклад, Очаків.
    Гра триває доти, доки кожний учасник може придумати назву міста на останню букву попереднього. Після того як хтось не зміг придумати відповідне слово, гра починається заново з новою категорією слів. Але першим словом обов'язково повинно бути «оленятко».
    Мін-ман-мон

    Чи можуть діти розмовляти швидко і правильно?

    Діти сідають у коло, одного гравця вибирають початківцем.
    Початківець каже «Мін» і вказує на одного з учасників, які сидять у колі.
    Гравець під назвою «Мін» тепер повинен указати на наступного гравця і сказати слово «Ман».
    Учасник під назвою «Ман» швидко вказує на наступного гравця й каже «Мон».
    Гра продовжується доти, доки один з учасників не заплутається у словах і не скаже неправильне слово. Цей гравець виходить із кола і стає суддею, при цьому він заважає іншим гравцям зосередитись на правильних словах.
    Хитка мітла

    Ця гра буде тренувати вестибулярний апарат дитини та координацію її рухів.

    Для цієї гри дітям знадобляться шматок клейкої стрічки й палиця.
    Клейка стрічка ліпиться на стелю, а палицю кладуть на підлогу трохи осторонь.
    Учасник дивиться вгору на стрічку і крутиться на місці десять разів, не відводячи погляду від стрічки.
    Після цього учасник пробує перестрибнути через палицю, яка лежить на підлозі.
    Щоб визначити переможця, діти можуть вносити зміни в умови гри.
    Ложки

    Дітям належить з'ясувати, чому ця гра так дивно називається.

    Для цієї гри дітям знадобляться ложки за кількістю гравців, крім одного, і колода гральних карт.
    Ложки розташовують у центрі столу на такій відстані, щоб кожний гравець міг схопити ложку, коли це буде потрібно в ході гри.
    Кожному гравцю видають по чотири карти з колоди, інші карти залишаються у ведучого.
    Ведучий бере карту зі своєї колоди й передає її лицьовою стороною вниз гравцю, який сидить зліва. Цей гравець бере карту й додає до неї одну зі своїх, утримуючи їх лицьовою стороною вниз, а потім передає одну з цих двох карт сусіду зліва.
    Усі учасники передають карти один одному якомога швидше. Треба пам'ятати, що в будь-який момент гри в кожного учасника повинно залишатись у руках чотири карти.
    Мета гри полягає в тому, щоб зібрати чотири карти однакового значення. Як тільки гравець збирає потрібну комбінацію, він намагається вхопити ложку з центру.
    Гравець, який залишається без ложки, програє.Гра «Чарівний мішок». У мішок дорослий кладе маленькі кульки, кубики, ручки, шишки. Дитина повинна з закритими очима, орієнтуючись тільки на тактильні відчуття, дістати з мішка три кульки, чотири ручки, два кубика тощо.Гра «Пузир». Діти сідають у коло, і кожен по черзі називає своє ім'я. Коли дитина відповідає, ведучий бере його за руку і підходить до іншого малюка. Коли всі піднялися зі своїх місць і стали в «змійку», ведучий замикає кільце - утворюється форма пузиря. Далі пузир можна робити меншим (стискаючи кільце) або більшим (збільшуючи його). У кінці ведучий говорить: «Пузир лопнув!» Діти розмикають руки і плескають у долоні.Гра «День і ніч». Коли ведучий говорить: «День!», то діти виконують різні команди: підкидають м'яч нагору, кидають його в кошик або один одному. Коли ведучий говорить: «Ніч!», то діти повинні завмерти і не рухатися до того часу, поки знову не пролунає команда «День!»

    ОтветитьУдалить
  2. Прикріпи хвіст
    У цій веселій грі ніколи не знаєш, де опиниться хвіст!
    Допоможіть дитині намалювати й вирізати з паперу мавпу без хвоста.
    Окремо намалюйте й виріжте хвіст, якого не вистачає.
    Прикріпіть або приклейте стрічкою мавпу до стіни або до коркової дошки на рівні очей учасників.
    Діти беруть участь у грі по черзі із зав'язаними очима.
    Учаснику із зав'язаними очима дають у руку хвіст і розкручують тричі навколо його власної осі. Тепер учасник повинен підійти до мавпи й прикріпити хвіст.
    Гравець, який прикріпить мавпячий хвіст найудаліше, стає переможцем.
    Велетні та гноми
    Ця весела розвага для дружньої компанії малят відноситься до серії активних ігор з дітьми вдома, які вимагають зосередженості та уважності. Дорослий ведучий по черзі називає слова «велетні» і «гноми», постійно прискорюючи темп, а гравці повинні зображати відповідних героїв, стаючи навшпиньки або присідаючи. Якщо гравець помиляється, він вибуває з гри. Ведучий намагається заплутати учасників, для чого може називати слова з різною інтонацією («велетні» – грубо, а «гноми» – тоненьким голосом) і в певний момент говорити навпаки.
    Утримай сірники
    Покладіть на стіл п'ять сірників і спробуйте взяти один із них великими пальцями.
    Тепер підніміть другий сірник двома вказівними пальцями.
    Тепер третій — двома середніми пальцями. Потім четвертий — двома безіменними.
    І, нарешті, п'ятий — двома мізинцями. Хто упустив сірник, залишає гру!

    ОтветитьУдалить
  3. Найди часы!
    Всего несколько минут на то, чтобы найти тикающие часы! Как это увлекательно и захватывающе! Где же они могут быть? Нужно слушать очень внимательно, а думать и двигаться – быстро.

    Что потребуется:

    Кухонный таймер или будильник, который тикает достаточно громко.
    1. Заведите таймер на 3-5 минут и спрячьте его в комнате или на улице.

    2. Попросите ребенка прислушаться.

    3. Скажите малышу, что у него есть 3 минуты на то, чтобы найти таймер! А для успешного поиска нужно быть очень внимательным! )

    4. Если малыш испытывает трудности, давайте подсказки.

    5. Сыграйте еще раз, уменьшив время поиска.

    Вариант игры: вы можете помочь в поисках, говоря «горячо» или «холодно», когда ребенок приближается или удаляется от часов.

    ОтветитьУдалить
  4. «Їстівне-неїстівне»
    Яко граєте удвох або невеликою компанією , потрібно встати в коло і хлопати ручками и топати ніжками , називаючи будь-який предмет.
    Якщо назване слово означає щось їстівне , гравець, повинен хлопати в ладошки .
    Якщо назвали предмет неїстівний , то треба топотіти ніжками .


    ОтветитьУдалить