понедельник, 27 апреля 2020 г.

Дистанційний тиждень - 27.04.2020

Кращі дитячі ігри для приміщень. 


Несприятлива погода не дозволяє дітям грати на вулиці? Вони рвуться на свіже повітря, а ви не знаєте, як їх зупинити? Якщо ви опинились у подібній ситуації, розважте малюків запропонованими у статті захоплюючими та цікавими іграми, призначеними для закритих приміщень, і ваші діти годинами не захочуть виходити з дому.

Музейна статуя

Завмираємо в позі статуї й непомітно змінюємось!

  • Діти збираються в одній кімнаті під назвою «музей». Одна дитина стає ведучим, виходить із кімнати, рахує до двадцяти й повертається.
  • У цей час гравці приймають різні пози й завмирають, як музейні статуї. Входить ведучий, оглядає музейні експонати й поводиться так, як турист.
  • «Статуї» намагаються змінити своє положення непомітно для ведучого. Якщо ведучий зауважує рух «статуї», вона оживає і стає туристом.
  • Продовжуйте гру, доки не залишиться одна «статуя». Гравець-«статуя», який залишився останнім, стає ведучим у наступному раунді.

Завдання: підібрати 3 гри для приміщення.

Відповіді залишаємо в коментарях.

5 комментариев:

  1. 1.Ложки
    Дітям належить з'ясувати, чому ця гра так дивно називається.
    Для цієї гри дітям знадобляться ложки за кількістю гравців, крім одного, і колода гральних карт.
    Ложки розташовують у центрі столу на такій відстані, щоб кожний гравець міг схопити ложку, коли це буде потрібно в ході гри.
    Кожному гравцю видають по чотири карти з колоди, інші карти залишаються у ведучого.
    Ведучий бере карту зі своєї колоди й передає її лицьовою стороною вниз гравцю, який сидить зліва. Цей гравець бере карту й додає до неї одну зі своїх, утримуючи їх лицьовою стороною вниз, а потім передає одну з цих двох карт сусіду зліва.
    Усі учасники передають карти один одному якомога швидше. Треба пам'ятати, що в будь-який момент гри в кожного учасника повинно залишатись у руках чотири карти.
    Мета гри полягає в тому, щоб зібрати чотири карти однакового значення. Як тільки гравець збирає потрібну комбінацію, він намагається вхопити ложку з центру.
    Гравець, який залишається без ложки, програє
    2.Відгадай, хто
    Це весела гра на відгадування буде розважати дітей кілька годин.

    Підготуйте кілька аркушів паперу й напишіть на них імена знаменитостей.
    Прикріпіть листочок з ім'ям знаменитості на спину кожного учасника, але так, щоб вони не бачили своїх нових імен.
    Гравці повинні ставити один одному навідні запитання, щоб відгадати, хто вони.
    Відповіді можуть бути тільки «так» або «ні».
    3.Карткові хованки

    3.Весела гра в хованки!
    Одного гравця вибирають ведучим.
    Усі гравці, крім ведучого, отримують по одній карті з колоди, запам'ятовують її й ховають у кишеню.
    Ведучий рахує доти, доки всі гравці не сховаються, а потім починає їх шукати.
    Гравець, якого знаходить ведучий, показує свою карту.
    Якщо в нього дама чи король, він може допомагати ведучому.
    Якщо в нього туз, гравець отримує десять секунд, щоби сховатися ще раз.
    Якщо на карті цифра, учасник виходить із гри.
    Перемагає гравець, якого ведучий знаходить останнім.
    Муратова

    ОтветитьУдалить
  2. Мін-ман-мон
    Чи можуть діти розмовляти швидко і правильно?
    Діти сідають у коло, одного гравця вибирають початківцем.
    Початківець каже «Мін» і вказує на одного з учасників, які сидять у колі.
    Гравець під назвою «Мін» тепер повинен указати на наступного гравця і сказати слово «Ман».
    Учасник під назвою «Ман» швидко вказує на наступного гравця й каже «Мон».
    Гра продовжується доти, доки один з учасників не заплутається у словах і не скаже неправильне слово. Цей гравець виходить із кола і стає суддею, при цьому він заважає іншим гравцям зосередитись на правильних словах.

    Леви, які сплять
    Цікава гра для найменших левенят!
    Виберіть двох дітей в якості мисливців, а інші будуть левами.
    Леви повинні прикидатися сплячими, а мисливці намагаються розсмішити левів, не торкаючись.
    Леви, які засміялися, стають мисливцями.
    Гра продовжується доти, доки не залишиться один лев, якого оголошують переможцем.

    Кольорова кімната
    Діти в цій веселій грі знайдуть у приміщенні всі кольори веселки.
    Усі діти стають у коло, а один учасник – ведучий стає в центр кола.
    Ведучий в центрі кола називає будь-який колір на свій розсуд.
    Решта гравців, які стоять у колі, розбігаються по всій кімнаті. Їх завдання швидше за всіх знайти в кімнаті предмет такого ж кольору, який загадав ведучий.
    Перемагає той учасник, який швидше за всіх знайде предмет потрібного кольору. Він стає ведучим у наступному турі.

    ОтветитьУдалить
  3. Відгадай, хто
    Це весела гра на відгадування буде розважати дітей кілька годин.
    Підготуйте кілька аркушів паперу й напишіть на них імена знаменитостей.
    Прикріпіть листочок з ім'ям знаменитості на спину кожного учасника, але так, щоб вони не бачили своїх нових імен.
    Гравці повинні ставити один одному навідні запитання, щоб відгадати, хто вони.
    Відповіді можуть бути тільки «так» або «ні».

    Попутник
    То все-таки ця гра про подорожі чи про наслідування?
    Для цієї гри дітям знадобляться стільці за кількістю учасників.
    Розставте стільці в кімнаті, як сидіння в автомобілі.
    Один гравець стає водієм автомобіля, а решта попутниками. Кожний попутник придумує свого персонажа й відтворює його химерні індивідуальні особливості, наприклад, поведінку кішки, настанови вчителя.
    Водій веде машину й підбирає одного з попутників. Коли той сідає в машину, то починає представляти свого персонажа, а водій повторює все, що робить попутник.
    Потім водій бере в машину наступного попутника, і той починає демонструвати кумедні індивідуальні особливості свого персонажа. Усі пасажири й водій повинні повторювати за ним.
    Після того як автомобіль заповниться, водій починає висаджувати попутників по одному, і учасники копіюють поведінку персонажів у зворотному порядку.

    Хитка мітла
    Ця гра буде тренувати вестибулярний апарат дитини та координацію її рухів.
    Для цієї гри дітям знадобляться шматок клейкої стрічки й палиця.
    Клейка стрічка ліпиться на стелю, а палицю кладуть на підлогу трохи осторонь.
    Учасник дивиться вгору на стрічку і крутиться на місці десять разів, не відводячи погляду від стрічки.
    Після цього учасник пробує перестрибнути через палицю, яка лежить на підлозі.
    Щоб визначити переможця, діти можуть вносити зміни в умови гри.

    ОтветитьУдалить
  4. Музейная статуя

    Замираем в позе статуи и незаметно изменяемся!

    Дети собираются в одной комнате под названием «музей». Один ребенок становится «ведущим» выходит из комнаты, считает до двадцати и возвращается.
    В это время игроки принимают различные позы и замирают, как музейные статуи. Входит «ведущий», осматривает музейные экспонаты и ведет себя так, как турист.
    «Статуи» пытаются изменить свое положение незаметно для «ведущего». Если «ведущий» замечает движение «статуи», она оживает и становится туристом.
    Продолжайте игру, пока не останется одна «статуя». Оставшийся последний игрок – «статуя» становится ведущим в следующем раунде

    Абракадабра

    Игра на внимательность.

    Один человек становится «прячущим», а остальные игроки выходят в другую комнату.
    «Прячущий» берет кусочек ткани и прячет его в комнате так, чтобы ее маленький фрагмент оставался на виду, выглядывал откуда-нибудь.
    Остальные игроки входят в комнату и ищут спрятанный кусочек ткани. Правило гласит, что игроки ничего не могут трогать руками, а только искать глазами.
    После того как игрок увидел ткань, он кричит «Абракадабра» и не говорит никому, где она спрятана.
    Остальные игроки продолжают искать кусочек ткани и кричат «Абракадабра», когда находят ее.
    Все игроки должны найти кусочек ткани, а первый нашедший становится «прячущим» в следующем раунде.

    Как изменилось слово?

    Это забавная игра, конец которой непредсказуем.

    Сначала дети садятся на пол по кругу.
    Первый игрок придумывает какое-нибудь случайное слово, например, «карандаш».
    Затем первый игрок шепчет это слово на ухо второму игроку, который сидит справа от него.
    Второй игрок должен придумать другое слово, связанное с исходным словом. В данном случае это может быть слово «точилка». Второй игрок должен прошептать это новое слово на ухо следующему игроку, который сидит справа.
    Таким образом, все дети придумывают новые слова по очереди, пока эта очередь не дойдет до последнего игрока в круге. В конце дети очень удивятся, как изменилось исходное слово.
    Таким же образом можно попросить последнего игрока угадать исходное слово на основе всех связанных с ним слов, которые придумали участники.

    Вираж

    Забавная быстрая игра с автомобилями и гонками.

    Дети садятся в круг на полу. Выбирают одного игрока, который начинает игру.
    Начинающий игрок говорит слово «Вираж» соседу справа или слева.
    Тот в свою очередь говорит слово «Вираж» своему соседу справа или слева. Кроме того, игрок может немедленно издать звук тормозящей машины. В этом случае очередь возвращается к предыдущему участнику.
    Игра продвигается вперед и назад, пока очередь не дойдет до всех участников.
    Правило в игре гласит, что все звуки участники издают с плотно сомкнутыми губами. В случае если игрок разомкнул губы и показал зубы, он выходит из игры.

    ОтветитьУдалить
  5. Легко как дважды два

    В этой легкой игре нужно лишь хлопать в ладоши!

    Перед тем как начать эту игру, уберите все помехи с пола в комнате.
    Один ребенок назначается «слушателем» и выходит на середину комнаты с завязанными глазами.
    Другой игрок называется «счетоводом» и сидит с ручкой и листком бумаги.
    Еще один участник проходит в любую часть комнаты и хлопает в ладоши.
    «Слушатель» слушает хлопки и указывает направление, откуда они донеслись.
    Если «слушатель» указывает неверное направление, «счетовод» ставит на листе бумаги знак «Х» напротив его имени. Если «слушатель» указывает верное направление, «счетовод» на листе бумаги ставит «галочку» напротив его имени.
    Игрок, который хлопает, имеет десять попыток и хлопает в ладоши в разных частях комнаты. Затем игра становится сложнее.
    Теперь «слушатель» старается определить направление хлопка не только с завязанными глазами, но и закрыв рукой одно ухо.
    Каждый участник должен побывать в роли «слушателя», «счетовода» и «хлопающего».

    Цветная комната

    Ваши дети в этой веселой игре найдут в помещении все цвета радуги.

    Все дети встают в круг, а один участник – ведущий становится в центр круга.
    Ведущий в центре круга называет любой цвет на свое усмотрение.
    Остальные игроки, стоящие в кругу, разбегаются по всей комнате. Их задача быстрее всех найти в комнате предмет такого же цвета, который загадал ведущий.
    Побеждает тот участник, который быстрее всех найдет предмет нужного цвета. Он становится ведущим в следующем туре.

    ОтветитьУдалить