воскресенье, 1 ноября 2020 г.

 02.11.2020р

Завдання: Підбір рухливих ігр для дітей дошкільного віку на розвиток сили та витривалості. (3 гри)

Відповіді залишаємо в коментарях.



12 комментариев:

  1. 1-«Скакалки»
    Ви правильно здогадалися: «скакалки» — це ігри зі скакалкою. Але і тут дитяча фантазія видумала стільки несподіваних варіантів, що «скакалки» можуть за своєю цікавістю змагатися з будь-якою азартною грою.Приміром, варіант «Дзеркало». Ведучий стрибає зі скакалкою, змінюючи через кожні десять стрибків спосіб стрибання. Інші учасники гри повторюють рух із максимальною точністю. Тут велике поле для вигадки — стрибки, схрещуючи і розводячи руки, і високо піднімаючи коліна, і крутячи скакалку так швидко, щоб вона встигла зробити два оберти за один стрибок, тощо. Хто перший помилиться, той і програв.
    2-«Хто швидше?»
    Клас ділиться на дві команди; дівчаток та хлопчиків, які шикуються по росту в одну шеренгу. За сигналом вчителя "Розійдись!" діти рухаються в різні сторони по майдану. За командою "В шеренгу шикуйсь!" діти повинні стати в одну шеренгу по росту, як перед початком уроку. А вчитель відмічає, хто швидше пошикувався - дівчатка чи хлопчики.
    3-«Спробуй утекти»
    Усі учасники об'єднуються в одну команду і шикуються в шеренгу. Посередині майданчика окреслюється зона завширшки два метри. У цій зоні стоїть ведучий, який має ловити гравців, що перебігають через зону на інший бік ігрового майданчика. Усі піймані ведучим гравці мають йому допомагати ловити, не залишаючи при цьому зони. Гра триває доти, доки залишиться один не пійманий гравець. Він і буде переможцем

    ОтветитьУдалить
  2. Присідання (для нижньої частини тіла)

    Присідання на стілець – це вправа для нижньої частини тіла, спрямована на м’язи ніг.

    Робіть 5-15 присідань у 2-3 підходи.

    Якщо відчуваєте легке запаморочення або дисбаланс, не продовжуйте.Біг з підняттям стегна з середньою довжиною та
    частотою рухів
    Вправи для “швидкої стопи” Біг стрибками з виносом уперед коліна з достатньою
    довжиною та максимальною частотою
    Інтервальний спринт Біг в повну силу на 30м, відпочинок Вправи для розвитку витривалості

    1. Стрибки з ноги на ногу по сходинках.

    C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\SWScan00040.tif

    C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\SWScan00040.tif

    2. Стрибки від лінії до лінії.



    3. Ривки після бігу підтюпцем (10- 12 разів).

    4. Біг у рівномірному темпі до 1500 м.

    5. Рухлива гра «Квач» або її різновиди.
    Вправи без предметів (на підлозі і на снарядах)

    1. Згинання і розгинання рук в упорі стоячи; в упорі лежачи на стегнах; в упорі лежачи; в упорі лежачи, ноги на підвищенні; в упорі лежачи, з додатковим обтяженням; в упорі сидячи і лежачи позаду, руки на підвищенні; в упорі на пальцях лежачи (хлопці з 13-14 років); в упорі стоячи і лежачи, відштовхування руками.

    2. Пересування в упорі на брусах і колоді.

    3. Згинання і розгинання рук у стійці на руках на підлозі і на брусах (хлопці з 15 років).

    4. Згинання і розгинання рук у висі лежачи; у висі (з допомогою і самостійно).Новікова Світлана4-АД

    ОтветитьУдалить
  3. «Швидко візьми, швидко поклади»

    Для участі у грі слід добирати дітей приблизно однакових за силами. На одній стороні майданчика знаходяться 3–4 стільця, на кожному — по 2–3 брязкальця або невеликих кубики. На протилежному боці на відстані 5–6 м знаходяться 3–4 кошики. Діти за сигналом повинні взяти по одному предмету, бігом перенести його та покласти до кошика. Фізично міцним дітям можна додати ще один предмет або дещо (на 1–2 м) збільшити відстань для бігу.

    ВЕСЕЛКА

    Мета: удосконалювати навички бігу; виховувати витримку, кмітливість.

    Хід гри

    За допомогою лічилки обирається «Веселка», який повертаєть­ся обличчям до гравців, піднімає руки в сторони (протягом усієї гри «Веселка» залишається на своєму місці). «Веселка» називає який-небудь колір. Гравці знаходять цей колір у себе в одязі або у кого-небудь із сусідів (можна триматися за одяг інших) і, торкаючись цього кольору, спокійно проходять під «Веселкою» (під його руками). Якщо у гравця відсутній по­трібний колір і немає можливості торкнутися названого кольору, він повинен швидко пробігти під «Веселкою». Якщо «Веселка» квацнув гравця, то він стає новим «Веселкою» і гра продовжу­ється.

    НЕ СПИ, НЕ ПОЗІХАЙ!

    Мета: виховувати увагу, кмітливість, швидку реакцію. Матеріал: довгий мотузок, кінці якого зв’язані між собою. Хід гри Обирається ведучий. Гравці утворюють коло, тримаючи мотуз­ку обома руками зверху. Ведучий ходить по колу, вимовляючи слова: «Не спи, не позіхай, руки швидко прибирай!» і намагається торкнутися рук одного з гравців. Завдання гравців: вчасно при­брати руки, відпустивши мотузку. Під час гри мотузка не повинна падати на землю, адже щойно відходить ведучий, гравець, якого він хотів квацнути, одразу ж бере мотузку. Той, кого ведучий торкнувся, міняється з ним ролями.

    ВУСАТИЙ СОМ

    Мета: удосконалювати навички бігу; виховувати увагу, швид­ку реакцію на сигнал. Хід гри На землі вихователь креслить лінію — це «берег», з одного боку «суша», з другого — «вода». За допомогою лічилки обира­ють ведучого — це «сом». «Сом» живе у воді на відстані 4–5 м від «берега». Решта гравців стоїть там же, але на відстані 1,5–2 м, повернувшись обличчям до «берега», і вимовляють слова: Під камінням сом не спить, Сом вусами ворушить. Рибки, рибки, не чекайте, Всі на берег випливайте! Після цих слів «рибки» тікають від «сома», а він намагається їх зловити. «Сом» не повинен виходити за лінію «берега». Спій­мані у «воді» «рибки» залишають гру. Гра повторюється.Тетьoха

    ОтветитьУдалить
  4. ПЛІТ

    Мета: удосконалювати навички ходьби та бігу; розвивати вмін­ня узгоджувати свої рухи з рухами інших. Матеріал: музичний супровід — повільна і швидка музика. Хід гри Гравці стоять шеренгами біля чотирьох стін майданчика, узяв­шись за руки. Починає звучати повільна музика, усі шеренги схо­дяться у центрі та кланяються одна одній. Потім звучить швидка музика, і всі діти починають танцювати. Щойно музика замовкає, усі учасники повинні повернутися на місця в свої шеренги. Ше­ренга, яка вишикується першою, виграє.

    КВАЧ

    Мета: удосконалювати навички швидкого бігу; розвивати швидкість і спритність.

    Хід гри

    Діти стоять у різних кінцях майданчика. Одну дитину оби­рають «квачем», їй дають до рук кольорову стрічку, і вона стає посередині майданчика. Вихователь Квачик, квачик, раз, два, три, Швидше ти дітей лови! «Квач» намагається когось догнати (квацнути). Той, кого він квацнув, відходить убік. Гра завершується, якщо «квач» зло­вить трьох-чотирьох дітей (за домовленістю). Потім вихователь призначає «квачем» найспритнішу дитину, яку жодного разу не спіймали. Рекомендації до гри Спійманим уважається той, кого «квач» квацнув, він відхо­дить убік. Якщо «квач» протягом 30–40 с не може нікого квац­нути, то необхідно призначити іншу дитину.

    «Квач, бери стрічку!»

    У грі можуть брати участь кілька ведучих. Для гри необхідні різнокольорові стрічки з тканини або паперу. Кожний із гравців закладає свою стрічку за комір. У ведучих стрічки відсутні, тому їх завдання — наздогнати гравця, схопити його стрічку й закласти її собі за комір. Якщо це йому вдається, тоді він стає гравцем, а той, хто втратив стрічку,— ведучим.

    МИШОЛОВКА

    Мета: удосконалювати навички ходьби та бігу; виховувати ви­триманість, кмітливість, чесність.

    Хід гри

    Вихователь об’єднує дітей у дві неоднакові підгрупи. Менша утворює коло — «мишоловку», а більша, яка зображає «мишей», розміщується за колом. Діти, які зображують «мишоловку», бе­руться за руки і починають ходити по колу праворуч або ліворуч (за умовою). Діти Як ці миші надоїли, Все погризли, все поїли, Бережіться, мишенята, Доберемось ми до вас! Мишоловку ми поставим, Переловимо всіх вас. На останні слова діти зупиняються і піднімають зчеплені руки. «Миші» в цей час починають швидко перебігати через «мишолов­ку» і вибігати з неї. На слово вихователя «Хлоп!» діти швидко опускають руки, і «мишоловка» закривається. Дітей, які не встигли вибігти з кола, уважають спійманими, і вони стають у коло. Коли «миші» будуть спіймані, гру починають знову. Для «мишоловки» обирають ді­тей, які зображували «мишей». Рекомендації до гри Вихователь стежить за тим, щоб «миші» перебігають тільки через середину кола, за колом їм бігати не дозволяється. Не мож­на також підлазити під закриту «мишоловку» (опущені руки) або розривати коло.Кoрякина

    ОтветитьУдалить
  5. Лови!

    Мета: удосконалювати навички бігу. Розвивати спритність і швидкість. Хід гри Діти діляться на дві підгрупи, які стають по різні боки майданчика. Одну дитину обирають “квачем” – їй дають кольорову стрічку. Квач стає посередині майданчика. Коли вихователь каже: “Лови!” – діти розбігаються, а квач намагається когось наздогнати і торкнутися рукою. Той, кого він торкнеться, відходить убік. Гра закінчується, коли квач зловить трьох-чотирьох дітей. Потім обирають іншого квача. Примітка. Якщо за 30-40 сек. квач не може нікого зловити, слід обрати нового.

    Оса

    Мета: удосконалювати навички бігу. Розвивати спритність і швидкість. Хід гри У грі бере участь непарна кількість дітей. Той, хто залишився сам, — “оса”. Вона займає визначене місце. Пари розходяться, діти юрбою прибігають до оси й запитують: “Оса, оса, а чи ти дуже лиха?” Та відповідає: “Як ужалю, так знатимеш! Я не зла, не лиха, а кого хочу, того й зловлю”. Після цих слів оса ловить дітей, що біжать поодинці. В момент наближення оси гравці швидко об’єднуються в пари, а коли та віддаляється — розходяться, перебігають довільно. Той, кого впіймає оса, перебирає на себе цю роль.

    Повінь

    Мета: удосконалювати навички бігу на швидкість. Виховувати витримку, кмітливість та орієнтування в просторі. Хід гри Діти стають кружка, присідають і вдають, що сплять. Один з учасників — “вартовий” — ходить у середині кола, вигукує: “Повінь! Рятуйтесь!” Тоді всі розбігаються, шукаючи собі схованку: залазять на бум, драбину, стають або сідають на камінь тощо. Примостившись, перебігають з місця на місце, а вартовий намагається їх упіймати. Яку дитину спіймає — та стає вартовим. Примітка. Хто не знайшов придатного для себе місця, йде на допомогу вартовому — теж ловить дітей.Тищенкo

    ОтветитьУдалить
  6. «Швидко візьми, швидко поклади»

    Для участі у грі слід добирати дітей приблизно однакових за силами. На одній стороні майданчика знаходяться 3–4 стільця, на кожному — по 2–3 брязкальця або невеликих кубики. На протилежному боці на відстані 5–6 м знаходяться 3–4 кошики. Діти за сигналом повинні взяти по одному предмету, бігом перенести його та покласти до кошика. Фізично міцним дітям можна додати ще один предмет або дещо (на 1–2 м) збільшити відстань для бігу.
    ВУСАТИЙ СОМ

    Мета: удосконалювати навички бігу; виховувати увагу, швид­ку реакцію на сигнал. Хід гри На землі вихователь креслить лінію — це «берег», з одного боку «суша», з другого — «вода». За допомогою лічилки обира­ють ведучого — це «сом». «Сом» живе у воді на відстані 4–5 м від «берега». Решта гравців стоїть там же, але на відстані 1,5–2 м, повернувшись обличчям до «берега», і вимовляють слова: Під камінням сом не спить, Сом вусами ворушить. Рибки, рибки, не чекайте, Всі на берег випливайте! Після цих слів «рибки» тікають від «сома», а він намагається їх зловити. «Сом» не повинен виходити за лінію «берега». Спій­мані у «воді» «рибки» залишають гру. Гра повторюється.

    ПЛІТ

    Мета: удосконалювати навички ходьби та бігу; розвивати вмін­ня узгоджувати свої рухи з рухами інших. Матеріал: музичний супровід — повільна і швидка музика. Хід гри Гравці стоять шеренгами біля чотирьох стін майданчика, узяв­шись за руки. Починає звучати повільна музика, усі шеренги схо­дяться у центрі та кланяються одна одній. Потім звучить швидка музика, і всі діти починають танцювати. Щойно музика замовкає, усі учасники повинні повернутися на місця в свої шеренги. Ше­ренга, яка вишикується першою, виграє.

    ОтветитьУдалить
  7. Передача м'яча «змійкою» (над головою й між ногами). Гравців
    розподіляють на дві команди з непарних число учасників. Команд шикуються в колони. Перший номер передає м'яч другому над головою, а той третьому
    номер між ногами, третій четвертому — над головою і т. д. Останній,
    одержавши м'яч, біжить у голову колони і знов передає його над головою. Перемагає та команда, яка швидше виконала завдання і повернулась в початкове вихідне положення.


    «Перетягни за лінію». Дві команди розташовуються на лінії, накреслені між ними. З 4-5 м з спиною кожної команди знаходиться по
    одному судді. За сигналом команди намагається перетягнути більше
    гравці суперника на свій бік. Перетягнути підходити до судді, після чого
    продовжує брати участь у змаганні. Перемагає команда, яка перетягнула
    більше гравців суперників на свій бік.


    «Хто швидше?»
    Група ділиться на дві команди :дівчаток та хлопчиків, які шикуються по росту в одну шеренгу. За сигналом вихователя "Розійдись!" діти рухаються в різні сторони по майдану. За командою "В шеренгу шикуйсь!" діти повинні стати в одну шеренгу по росту.А вихователь відмічає, хто швидше пошикувався - дівчатка чи хлопчики.

    ОтветитьУдалить
  8. Мороз К.
    1. «Рибалки і рибки».

    Підготовка: гравці розташовуються по колу. У центрі ведучий зі скакалкою .

    Опис гри: ведучий крутить скакалку під ногами гравців, всі підстрибують, намагаючись не зачепити її. А той, хто все-таки зачіпає скакалку, стає сам на місце «рибалки» .
    2.«Догонялки»
    Ця гра схожа на доганялок. Тільки тут потрібно наздоганяти ведучого і тільки після команди «Наздожени мене». Поділіть дітей на кілька груп.

    Отже, діти знову сідають на стільчики. Ведучий говорить «Доженіть мене» і біжить в протилежному напрямку. Діти підскакують зі стільчиків та намагаються його наздогнати. Ведучий різко розвертається та біжить назад. Потім група дітей змінюється. Одні відпочивають, а інші – грають. Тривалість гри для однієї групи дітей 3-4 років не має перевищувати 5 хвилин.

    Граючи в запропоновану рухливу гру, у дітей розвивається м'язова мускулатура, різкість та здатність швидко орієнтуватися в різних ситуаціях.

    3.«Скакалки»
    Ви правильно здогадалися: «скакалки» — це ігри зі скакалкою. Але і тут дитяча фантазія видумала стільки несподіваних варіантів, що «скакалки» можуть за своєю цікавістю змагатися з будь-якою азартною грою.Приміром, варіант «Дзеркало». Ведучий стрибає зі скакалкою, змінюючи через кожні десять стрибків спосіб стрибання. Інші учасники гри повторюють рух із максимальною точністю. Тут велике поле для вигадки — стрибки, схрещуючи і розводячи руки, і високо піднімаючи коліна, і крутячи скакалку так швидко, щоб вона встигла зробити два оберти за один стрибок, тощо. Хто перший помилиться, той і програв.

    ОтветитьУдалить
  9. 1.«Вибивайло».

    Підготовка: гравці діляться на дві команди. Одна команда розташовується на одній половині майданчика, а другий на іншій.

    Опис гри: кожна команда намагається вибити м'ячем гравців іншої команди, розігруючи м'яч між собою.

    2.«Зумій наздогнати»

    Підготовка: на біговій доріжці 16 гравців. Вони знаходяться на відстані 3 -5 метрів один від одного.

    Опис гри: за сигналом починається біг. Необхідно наздогнати попереду гравця, що біжить, але й не допустити, щоб його наздогнав гравець, що біжить ззаду.

    3."Останній вибуває"
    У грі беруть участь 2-3 команди разташовуються за лінією старту в одну шеренгу. За сигналом всі учасники команди швидко біжать на протилежну сторону майданчика, перетинаючи лінію фінішу. Той хто перетне лінію фінішу останнім, вибуває.
    Біг виконується:
    а) з положення стоячи обличчям до лінії;
    б) з високого та низького стартів;
    в) сидячи по-турецьки;
    г) з положення лежачи тощо.
    Програє та команда, в якої після декількох спроб залишиться менше гравців.

    ОтветитьУдалить
  10. ХИТРА ЛИСИЦЯ

    Мета: удосконалювати навички бігу; виховувати спостережливість та витримку. Хід гри Діти стоять у колі пліч-о-пліч, заклавши руки за спину. Вихователь проходить за колом і непомітно торкається кого-небудь із них. Дитина, якої торкнувся вихователь, стає «хитрою лисицею». Вихователь пропонує кому-небудь із дітей уважно подивитися на своїх товаришів, пошукати очима «хитру лисицю». Якщо дитина відразу не знайде, діти всі разом запитують: «Хитра лисице, де ти?» І пильно стежать за обличчям кожного, чи не викаже себе «хитра лисиця». Після трьох запитань ласиця відповідає: «Я тут!» і вбігає в коло, а діти швидко розбігаються, «Лисиця» їх ловить (торкається рукою). Коли буде спіймано 2–3 дітей, гра завершується. Рекомендації до гри Якщо «лисиця» викаже себе раніше, ніж її запитають, діти обирають іншу «лисицю».

    ЧИЯ ЛАНКА ШВИДШЕ ЗБЕРЕТЬСЯ

    Мета: удосконалювати навички ходьби та бігу; виховувати увагу, пам’ять, організованість. Хід гри Діти шикуються у дві колони напроти вихователя. На умовний сигнал (свисток, змах прапорцем) або команду «Кроком руш!» діти ходять колонами одне за одним або в своїй колоні перешиковуються у пари і ходять парами. На команду «Усі розійшлись!» вони розбігаються майданчиком (залою). На команду вихователя «Стій!» усі зупиняються і заплющують очі. Вихователь (змінюючи місце). Раз, два, три, швидко шикуйтесь у колони біля мене! Виграє ланка (колона), яка швидше збереться. Гра повторюється. Рекомендації до гри Після кількох повторень гру можна ускладнити, об’єднавши дітей у 3–4 підгрупи. Кожна група шикується в колону по одному перед прапорцем свого кольору. За сигналом вихователя (свисток, удар у бубон) діти починають ходити та бігати майданчиком (залою). Після команди «На місця!» діти повертаються до свого прапорця і стають біля нього в колону. Вихователь називає, яка підгрупа швидше повернулась 233 Рухливі ігри і вишикувалась у колону. Після 2–3 повторень вихователь дає команду «Стій!» Діти зупиняються і заплющують очі, а вихователь у цей час змінює місця прапорців. Після команди «На місця!» діти розплющують очі та поспішають стати в колону проти свого прапорця. Виграють ті, хто першим став у колону. НЕ СПИ, НЕ ПОЗІХАЙ!

    Мета: виховувати увагу, кмітливість, швидку реакцію. Матеріал: довгий мотузок, кінці якого зв’язані між собою. Хід гри Обирається ведучий. Гравці утворюють коло, тримаючи мотузку обома руками зверху. Ведучий ходить по колу, вимовляючи слова: «Не спи, не позіхай, руки швидко прибирай!» і намагається торкнутися рук одного з гравців. Завдання гравців: вчасно прибрати руки, відпустивши мотузку. Під час гри мотузка не повинна падати на землю, адже щойно відходить ведучий, гравець, якого він хотів квацнути, одразу ж бере мотузку. Той, кого ведучий торкнувся, міняється з ним ролями.

    ОтветитьУдалить