понедельник, 23 марта 2020 г.

2 тиждень дистанційного навчання - 23 березня
Тема: Підбір рухливих ігр для дітей молодшого дошкільного віку.
Завдання: підібрати 5 рухливих ігр для дітей дошкільного віку. Виготовити атрибути до рухливих ігр.
Завдання залишаємо в коментарях.


Увага! 
Незабуваємо за картотеку рухливих ігр для дітей дошкільного віку
Результат пошуку зображень за запитом фото рухливих ігр

9 комментариев:

  1. Рухлива гра «Раз, два, три - біжи!»

    мета: тренувати дітей в умінні діяти за сигналом; розвивати швидкість бігу, злагодженість колективних дій.

    Опис. Діти стоять біля вихователя і слухають, що він скаже. Якщо вихователь каже: «Раз, два, три, до дерева біжи», діти біжать до дерева і чекають вихователя. Якщо вихователь скаже: «Раз, два, три, до пісочниці біжи», діти біжать до пісочниці і чекають вихователя.

    Рухлива гра «Вийся, вінок»

    мета: вчити дітей водити хоровод; вправляти в бігу.

    Опис. Діти і вихователь стоять біля дерева, навколо якого можна утворити коло і поводити хоровод. Вихователь вимовляє: «Ви, хлопці, листочки, з яких я буду плести віночки. Подув вітерець, розлетілися листочки »(діти виконують біг по майданчику). За сигналом вихователя: «Вийся, вінок! Завивати, вінок! Та не плутайся! »(Діти біжать до вихователя). Вихователь допомагає створити коло. Разом з вихователем діти водять хоровод навколо дерева, вимовляючи римовані рядки:

    Вийдемо, вийдемо погуляти, погуляти в садочок,

    Будемо листя збирати, зробимо віночок.

    Багато листів наберемо, жовтеньких і червоних,

    І віночки ми сплетём з листочків різних.

    Рухлива гра «Акула і рибки»

    мета: розвиток вміння у дітей бігати в певному напрямку; орієнтуватися в просторі.

    Діти - «рибки» «плавають». За сигналом вихователя: «Акула» - діти ховаються, «спливають» в укриття (будиночок з каната).

    Окулисты ахнули! 100% зрение вернется за 6 дней, если капать перед сном дешевый советский...
    Окулисты ахнули! 100% зрение вернется за 6 дней, если капать перед сном дешевый советский...
    Рухлива гра «Зайчик білий сидить»

    мета: привчати дітей слухати текст і виконувати рухи з текстом; вчити їх підстрибувати, плескати в долоні, тікати, почувши останні слова тексту; доставити дітям радість.

    Опис. Діти - «зайчики» сидять на лавці. Вихователь пропонує вибігти «зайчиків» на середину майданчика ( «галявину»). Діти виходять на середину майданчика, стають близько вихователя і присідають навпочіпки. Вихователь вимовляє текст:

    Зайчик білий сидитьДіти ворушать кистями

    І вухами ворушить.рук, піднявши їх до голови,

    Ось так, ось так імітуючи заячі вуха.

    Він вухами ворушить.

    Зайчику холодно сидіти,Плескають у долоні.

    Треба лапочки погріти

    Хлоп, хлоп, хлоп, хлоп,

    Треба лапочки погріти.

    Зайчику холодно стояти,Підстрибують на обох

    Треба зайчику поскакати. ногах на місці.

    Скок-скок, скок-скок,

    Треба зайчику поскакати.

    (Назва іграшки) зайчика злякав,Саме вказується,

    хто налякав зайчика

    Зайка стриб і поскакав.(вихователь показує

    іграшку).

    Діти тікають на свої місця.

    Рухлива гра «Мій веселий дзвінкий м'яч»

    мета: вчити дітей підстрибувати на двох ногах, уважно слухати текст і тікати тільки тоді, коли будуть сказані останні слова.

    Опис. Діти стоять з одного боку майданчика, біля них вихователь з м'ячем в руках. Він показує, як легко і високо підстрибує м'яч, якщо його відбивати рукою, супроводжуючи дії словами:

    Мій веселий дзвінкий м'яч,

    Ти куди пустився навскач?

    Червоний, жовтий, блакитний,

    Чи не наздогнати тобою.

    Рухлива гра «Сніг іде»

    мета: навчити співвідносити власні дії з діями учасників гри; тренувати дітей в бігу, робити повороти навколо себе.

    Похудели с мамой до истощения! Осторожно, 1 стакан сжигает 3 кг жира! Запиши рецепт..
    Глухота не наступит, а звон в ушах исчезает навсегда. Слух восстанавливается на 100% за ночь, если..
    Вихователь читає вірш:

    Білий сніг пухнастий в повітрі кружляє,

    І на землю тихо, падає, лягає.

    Діти бігають по колу, кружляють.

    ОтветитьУдалить
  2. «Скажи, який?»
    Гра:

    Для цієї гри потрібен м’яч. Діти стають у коло, починає вчитель. Він кидає м’яч вибраному гравцю і одночасно називає будь-який предмет, який зараз бачить. Той, хто ловить м’яча, має швидко назвати три ознаки вибраного предмета. Тоді цей гравець кидає м’яча наступному і називає своє слово. Наприклад, той, хто кидає, називає «дерево», тоді той, хто ловить м’яча, відповідає «високе», «тверде», «зелене».

    Важливо звернути увагу дітей на те, що вони можуть обирати тільки те, що бачать у цей момент. У свою чергу, вчитель може підготувати класну кімнату до гри: розставити іграшки, малюнки.

    Як це працює:

    М’яч є важливим для кінестетиків, візуали можуть спостерігати вибраний предмет, аудіали сприймають завдання на слух. Учні вчаться відповідати на запитання «який?», «яка?», відрізняти ознаку від дії, гра розвиває швидку реакцію.

    «Потяг»
    Гра:

    Усі діти — вагончики потяга, кожен отримує свій номер. На підлозі розкладені картинки відповідно до кількості гравців. Вчитель оголошує номер вагончика і хто в ньому їде. Дитина, чий номер назвали, бере картинку зі своїм героєм і займає відповідне місце. До кінця гри діти повинні утворити потяг з героями.

    Наприклад, вчитель каже: «У першому вагончику їде жабка», і дитина з номером 1 бере картинку жабки і займає перше місце в потягу. Далі: «У другому вагончику їде сонечко» і дитина з номером 2 стає за попереднім гравцем, утворюючи потяг. Вчитель перевіряє, чи кожен герой зайняв правильний вагончик.

    Як це працює:

    Картки з героями потрібні для візуалів. Аудіалам важливо чути голос вчителя і таким чином вони сприймають завдання. Для кінестетиків грає роль можливість взяти картку в руки і сам процес утворення потяга гравцями. Гра розвиває пам’ять, увагу та виробляє швидку реакцію.

    «Заборонений рух»
    Гра:

    Діти стають на невеличкій відстані один від одного. Вчитель — обличчям до дітей. Він оголошує правило: «Заборонений рух — руки на вуха». Тоді вчитель швидко називає і показує інші рухи. Наприклад, «руки на пояс», «руки на голову», «руки вгору». Діти повторюють за ним. Після кількох таких повторів, вчитель має швидко зробити заборонений рух. Завдання учнів — вчасно відреагувати і не повторити його.

    Як це працює:

    Аудіали сприймають слова вчителя, візуали спостерігають за ним, кінестетикам важливий рух. А ще гра розвиває увагу та вчить бути самостійним.

    «Кольорова кімната»
    Гра:

    Ведучий загадує колір і рахує до 10. Інші діти шукають у класі предмети цього кольору. Хто принесе найбільше предметів, той переміг. Він стає новим ведучим.

    Як це працює:

    Під час гри задіюються всі канали сприйняття. Ведучий вголос називає колір та рахує, що важливо для аудіалів. Візуали легко знайдуть усі потрібні речі, уважно оглянувши класну кімнату. Для кінестетиків важливий рух під час гри та можливість торкнутися кожного предмета. А ще гра розвиває увагу та швидку реакцію, вчить сортувати речі за кольором.

    «Павутинка добра»
    Гра:

    Ця гра допомагає вирішити конфліктні ситуації чи непорозуміння в дитячому колективі. Діти сідають у коло. Перший гравець тримає клубок ниток. Він кидає його одному з учнів та називає його ім’я, залишаючи кінець нитки в себе. При цьому каже про цього учня щось хороше. Наприклад, що йому в ньому подобається, чи що той вміє найкраще робити. Гравець, що зловив клубочок, повинен, тримаючи нитку, кинути клубочок іншому і теж сказати про нього кілька хороших слів. Діти кидають клубок один одному, доки не утвориться павутина з ниток.

    Як це працює:

    Для візуалів важливо, що можна роздивитися людину і сказати щось про її зовнішність. Аудіалам — чути інших учасників. Кінестетики сприймають гру через рух клубочка. А ще гра допомагає дітям зблизитися, розвиває в них доброту, вміння бачити хороше один в одному.

    ОтветитьУдалить
  3. Принеси м’яча
    Мета гри: Розвивати у дітей вміння виконувати рух за сигналом (за словом вихователя), спостережливість, кмітливість (обрати того м'яча, який зручніше взяти). Вправлятися у бігу у певному напрямку.
    Опис: Діти сидять на стільцях вздовж стіни. На відстані 3-4 кроків від дітей проводиться риска, за якою за призначенням вихователя стають 5-6 дітей спиною до глядачів. Поруч з ними стоїть вихователь. В руках у нього скринька з невеликими м'ячами, за кількістю тих дітей, що стоять. «Один, два, три – біжи!» - каже вихователь і викидає вперед всі м'ячі зі скриньки. Ті діти, що стояли біжать за м'ячами, кожен наздоганяє якийсь з м'ячів, біжить з ним до вихователя та кладе його в скриньку. Потім діти сідають на свої місця, а за межею стає інша група. Гра закінчується, коли всі діти пробіжать за м'ячем.
    Правила:
    1. Бігти за м'ячем можна тільки після слова «біжи».
    2. Піднімати і класти в скриньку потрібно лише один м'яч.
    Варіанти: Хто швидше принесе м'яч, подолання перешкоди через набивну колоду.

    Миші в коморі
    Мета гри: Розвивати у дітей вміння виконувати рухи за сигналом. Вправлятись в підповзанні, бігу.
    Опис: Діти – миші сидять в нірках, на лавочках. На протилежному боці майданчика натягнута мотузка на висоті 50 см. Це комора. Збоку від граючих сидить кішка – вихователь. Кішка засинає, миші тікають в комору. Проникаючи в неї вони нагинаются, щоб не зачепити мотузку. Там вони сідають і ніби гризуть сухарі або інші продукти. Киця прокидається, нявкає та біжить за мишами. Миші тікають в норки. Повернувшись на місце, кішка засинає і гра поновлюється.
    Правила:
    1. Миші можуть бігти в комору тільки тоді, коли кішка засне.
    2. Повертатися до нірок миші можуть лише після того, як кішка прокинеться і занявкає.
    Варіанти: Вводиться друга кішка.

    Горобчики та автомобіль
    Мета гри: Розвивати у дітей вміння виконувати рухи за сигналом. Вправлятись з бігу в різних напрямках та стрибках.
    Опис: Межі майданчика позначити "прапорцями". На одному кінці майданчика на лавках горобчики. На іншому кінці позначається місце для автомобіля – гараж. Автомобіль – вихователь. «Горобчики вилітають з гнізда!» - говорить вихователь, і діти починають бігати в різних напрямках, піднявши руки в боки. З'являється автомобіль. Горобчики лякаються і відлітають у гнізда. Автомобіль повертається в гараж.
    Правила:
    1. Не можна тікати за межі майданчика
    2. Вилітати з гнізда тільки за сигналом вихователя.
    3. Повертатися в гнізда тільки при появі автомобіля.
    Варіанти: Дітям, які зображують в грі автомобіль дати в руки кермо або прапорці. Горобчики можуть поміщатися в гніздах - кружальцях, накреслених на землі. Горобчики можуть стояти на лавках та зістрибувати з них.

    Бульбашка
    Мета гри: Розвивати у дітей уміння узгоджувати рухи зі словами, рухатися ритмічно. Вправлятися у присіданні та побудові в коло, в бігу у різних напрямках.
    Опис: Діти стоять впритул по колу, взявшись за руки. Разом з вихователем вони кажуть: «Роздувайся бульбашка! Роздувайся великою! Залишайся такою, та не лопайся». Вимовляючи вірші, діти поступово розширюють коло. Коли вихователь скаже – «Бульбашка луснула», всі діти опускають руки, і хором кажуть «Хлоп!» та сідають навпочіпки. Вихователь пропонує надути новий міхур: діти встають, знову утворюють маленький коло, гра поновлюється.
    Правила:
    Говорити хором «Хлоп!» та присідати навпочіпки тільки після слів «Бульбашка луснула».
    Варіанти: Виконувати махові рухи руками, спочатку бульбашка маленька, потім велика – широкі махи руками. Після слів «Та не лопайся!» вихователь говорить «Полетіли бульбашки!», діти розбігаються хто куди хоче.
    Гриценко

    ОтветитьУдалить
  4. Сонечко та дощик
    Мета гри: Розвивати у дітей вміння виконувати рухи за сигналом вихователя, знаходити своє місце на майданчику. Вправлятися з ходьби та бігу.
    Опис: Діти сидять на стільцях вздовж кімнати, це їх «будинок». Вихователь дивиться у вікно і каже «Яка гарна погода, йдіть гуляти!». Діти встають і йдуть в будь-якому напрямку. «Дощ пішов, біжіть додому!» - каже вихователь. Діти біжать до стільців і займають свої місця. Вихователь промовляє «Кап – кап – кап!». Поступово дощ вщухає і вихователь каже: «Ідіть гуляти. Дощ перестав!».
    Правила:
    1. Діти йдуть з дому за сигналом «Йдіть гуляти!».
    2. Біжать додому за сигналом «Дощ пішов!».
    Варіанти: Діти спочатку займають будь-який стілець, потім тільки свій. Замість будиночка, можна влаштувати переносний навіс – ховатися від дощу. Під час прогулянки діти можуть збирати гриби та ягоди». Ходьбу можна замінити танцем.
    Гриценко

    ОтветитьУдалить
  5. Пташки в гніздечку

    Мета: вчити дітей ходити і бігати врозсип, не наштовхуючись один на одного; привчати їх швидко діяти за сигналом вихователя, допомагати одні іншим.

    Хід гри: діти сидять на стільчиках, розставлених в кутках кімнати. Це – гніздечка. За сигналом ведучого всі пташки вилітають на середину кімнати, розлітаються в різні боки, присідають, розшукуючи корм, знову літають, розмахуючи руками-крилами. За сигналом «Пташки, в гніздечка!» діти повертаються на свої місця.

    Вказівки до проведення: вихователь стежить за тим, щоб діти-пташки діяли за сигналом: летіли від гніздечка щонайдалі й поверталися тільки до свого гніздечка.

    ОтветитьУдалить
  6. Рухлива гра «Хоровод»

    мета:   вчити дітей водити хоровод; вправляти в присіданні.

    Діти за вихователем проговорюють слова. Взявшись за руки, ходять по колу.

    Навколо трояндових кущів, серед трав і квітів

    Кружим, кружляємо хоровод, ох, веселий ми народ!

    До того ми закружляли, що на землю попадали.

    Бух!

    При проголошенні останньої фрази виконують присідання.

    Рухлива гра «Карусель»

    мета:   розвивати у дітей рівновагу в русі, навик бігу, підвищувати емоційний тонус.

    Опис.   Вихователь пропонує дітям покататися на каруселі. Тримає в руках обруч (перебуваючи в середині обруча) з прив'язаними до нього різнокольоровими стрічками. Діти беруться за стрічки, вихователь рухається з обручем. Діти йдуть, а потім біжать по колу. Вихователь каже:

    Ледве-ледве, ледве-ледве закрутилися каруселі,

    А потім, а потім все бігом, бігом, бігом!

    Тихіше, тихіше, не біжіть, карусель зупиніть,

    Раз і два, раз і два, ось і скінчилася гра!

    Діти зупиняються.

    Рухлива гра «Воробушки і автомобіль»
    мета: привчати дітей бігати в різних напрямках, що не наштовхуючись один на одного, починати рух і міняти його по сигналу вихователя, знаходити своє місце.

    Опис.   Діти - «горобці» сідають на лавку - «гніздечко». Вихователь зображує «автомобіль». Після слів вихователя: «Полетіли, воробушки, на доріжку» - діти піднімаються і бігають по майданчику, розмахуючи руками - «крильцями». За сигналом вихователя: «Автомобіль їде, летите, воробушки, в свої гніздечка!» - «автомобіль» виїжджає з «гаража», «горобці» відлітають в «гнізда» (сідають на лавки). «Автомобіль» повертається в «гараж».

    Рухлива гра «Раз, два, три - біжи!»

    мета:   тренувати дітей в умінні діяти за сигналом; розвивати швидкість бігу, злагодженість колективних дій.

    Опис.   Діти стоять біля вихователя і слухають, що він скаже. Якщо вихователь каже: «Раз, два, три, до дерева біжи», діти біжать до дерева і чекають вихователя. Якщо вихователь скаже: «Раз, два, три, до пісочниці біжи», діти біжать до пісочниці і чекають вихователя.

    Купрєйчик Майя 

    ОтветитьУдалить
  7. Рухлива гра Потяг (Молодша група дошкільного віку)

    Мета гри: Розвивати у дітей вміння виконувати рухи за звуковим сигналом, закріплювати навички шикування в колону. Вправлятися з ходьби, бігу один за одним.Горобчики та кіт (Молодша група дошкільного віку)

    Мета гри: Розвивати у дітей вміння розміщуватися в просторі та рухатися в колективі, не зачіпаючи один одного. Діяти за сигналом, вправлятися зі стрибків в глибину, з місця в довжину, зі швидкого бігу.Рухлива гра Доженіть мене (Молодша група дошкільного віку)

    Мета гри: Розвивати у дітей уміння виконувати рухи за сигналом вихователя, рухатися в колективі, не штовхаючись. Вправлятись з бігу в прямому напрямку.Що сховано? (Молодша група дошкільного віку)

    Завдання: Розвивати у дітей зорову пам'ять, увагу.Рухлива гра Пташки та пташенята (Молодша група дошкільного віку)

    Мета гри: Розвивати у дітей вміння виконувати рухи за сигналом вихователя, запам'ятовувати своє місце, вправлятись з бігу в різних напрямках, не зачіпаючи один одного.нОВІКОВА сВІТЛАНА

    ОтветитьУдалить