пятница, 21 апреля 2017 г.

Народна мудрість говорить: «Як дитина бігає і грається, так їй і здоров’я усміхається!» А люди свято бережуть не тільки свою мову, пісню, а, звичайно, ж і гру.

Недаремно кажуть:
Хочеш бути красивим грайся!
Хочеш бути щасливим грайся!
Хочеш бути здоровим грайся!


Шановні студенти групи 3-АД! Прокоментуйте в коментарях  такі питання:

  1. Які  думки викликало у вас слово «гра»?
  2. Як називаються  ігри, де зустрічалися  такі звірі:
Він вухатий, білобокий, косоокий і вусатий …
Як же того звіра звати? (Заєць)

У нього ніс в сметанці й ротик.
Відгадайте, хто це? (Котик)

Пошкребуся тут і там,
Кішці спокою не дам.
Зледачіли б кішки
Без малої … (Мишки)
3.  Звідки діти  знають  як правильно треба грати в  гру?
4.  Які  відомі ігри зображено на малюнку?
 А)
 

Б)


 

5. У які ігри любите грати найбільше?

11 комментариев:

  1. 1. Гра-це веселий настрій, забава.В іграх передається характер народу, виховуються дружні стосунки, чесність, повага, спритність, кмітливість. У грі змагаються, пізнають одне одного. Гра вносить радість, бадьорість у життя дітей. Рухатися, бігати, гратися  це означає жити.
    2. Це рухлива гра, яка називається «Котик і мишка»)
    3. Діткам перед початком гри розповідають правила гри, тому вони із задоволенням розпочинають правильно грати.
    4. а-"дожени мене", б-українська-народна гра-"Панас"
    5. З дітьми найбільше полюбляю грати у "біжіть до мене", "хованки", "знайди предмет", "мишоловка", "гуси-лебеді".

    ОтветитьУдалить
  2. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
  3. 1.Взагалi, гра — форма діяльності , яка полягає в моделюванні іншого виду діяльності із розважальною та навчальною метою.Гра це передусiм дитинство ,правила ,радiсть,задоволення вiд гри. А вже потiм суперництво,перемоги та програшi.
    2.гра «Зайчику,Зайчику» гра «Котик та мишка»
    3.Щоб дiти правильно грали в ту чи iншу гру спочатку дорослi або ж вихователь мають легко,доступно для дiтей пояснити правила. Декiлька разiв пограти аби дiти краще запам`ятали правила гри.
    4. а-"Квач", б-"Пiжмурки"
    5. З дітьми найбільше полюбляю грати у "Гуси-лебедi", "хованки", "Хитра лисиця", "Мишоловка", "Кiт та мишi"," Витiвники"

    ОтветитьУдалить
  4. 1. Гра — форма діяльності в умовних ситуаціях, спрямована на відтворення і засвоєння суспільного досвіду, фіксованого в соціально закріплених способах здійснення предметних дій, в предметах науки і культури
    2. "Зайчик-пострибайчик", "Котик та горобчики", "Кошки - мишки".
    3. Щоб діти знали правила гри, та додержувались їх - вихователь нагадуе кожний раз як правильно треба грати, поки вони не запам'ятаюсь

    4. а)"Квач", б) "Піжмурки"
    5. "Миші водять хоровод", "Горобці та кіт", "Ведмідь та бджоли"

    ОтветитьУдалить
  5. 1.Гра -це основний вид діяльності дітей дошкільного віку ,метод дитини в пізнанні миру .Під час гри дитина вчиться спілкуватися з однолітками,підкорятися правилам,поступатися,доводити своє право у виборі гри.
    2."Миші й кіт","Мишоловка","Миші водять хоровод","Зайчик ,біленький сидить "
    3.Щоб діти правильно грали в гру ,потрібно доступно пояснити правила гри та зацікавити дитину.
    4.а)"Квач"б)"Панас"
    5.Я полюбляю грати в такі рухливі ігри :"Мишоловка","Миші й кіт","Лисиця в курнику","У ведмедя у бору","Хитра лисиця","Миші водят хоровод"

    ОтветитьУдалить
  6. 1. Гра-це веселий настрій, забава.В іграх передається характер народу, виховуються дружні стосунки, чесність, повага, спритність, кмітливість. У грі змагаються, пізнають одне одного. Гра вносить радість, бадьорість у життя дітей. Рухатися, бігати, гратися  це означає жити.
    2. Це рухлива гра, яка називається «Котик і мишка»)
    3. Діткам перед початком гри розповідають правила гри, тому вони із задоволенням розпочинають правильно грати.
    4. а-"дожени мене", б-українська-народна гра-"Панас"
    5. З дітьми найбільше полюбляю грати у "біжіть до мене", "хованки", "знайди предмет", "мишоловка", "гуси-лебеді".

    ОтветитьУдалить
  7. 1.Гра-діяльність людини з моделювання іншого виду діяльності з розважальною чи навчальною метою. Гра відрізняється від роботи тим, що не ставить перед собою безпосередньо корисної мети (хоча сама гра може мати свою власну корисність), а також тісно межує з мистецтвом, хоч зазвичай не створює художніх цінностей.
    2.Гра «Котик та мишка».
    3.Дітям спочатку розповідають правила гри,потім вони із задоволенням розпочинають грати.
    4.б)Українська-народна гра-"Панас",а)"Квач"
    5.Діти полюбляють грати у "Хованки","Миші й кіт", "Знайди предмет"

    ОтветитьУдалить